| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
birgitte
Indmeldt: 13. mar 2008 Indlæg: 16 Geografisk sted: Finland
|
Skrevet: Tors jul 10, 2008 3:09 pm Emne: Bingo Fans |
|
|
Hej alle bingo freaks og fans.
jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre bingo fans herinde. Jeg vil gerne have flere gode tips og ideer til mit bingo spil, men kan ikke helt finde nogle gode grupper eller hjemmesider der giver mig den feedback jeg ønsker. Er der nogen andre der står i samme situation som mig? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
lise
Indmeldt: 10. feb 2008 Indlæg: 20 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Man jul 14, 2008 4:22 pm Emne: |
|
|
| Hvilke feedback er det lige præcist du søger efter? Hvorfor benytter du dig ikke af de mange forums og chat rum der findes på online bingo sider? Det er alle tiders steder for at fåsig nogle gode tips og ideer til bedre bingo spil. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
louise
Indmeldt: 26. feb 2008 Indlæg: 24 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Tirs jul 15, 2008 4:02 pm Emne: |
|
|
| jeg synes også at du skla benytte dig af de chat rum der findes på de forskellige bingo sider. Jeg har lige været inde på 888.ladies og jeg havde nogle rigtig gode chats - prøv det! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
jon
Indmeldt: 06. mar 2008 Indlæg: 20 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Tirs aug 12, 2008 3:40 pm Emne: |
|
|
Er jeg den eneste mand som holder af at spille Bingo?
jeg synes der er masser fa forum rundt omkring man kan joine, ellers er dte en rigtig god ide at benytte sig af de forskellige chat rum som tilbydes på bingo siderne. her kan man virkelig få nogle gode kontakter og tips.
Held og lykke |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
louise
Indmeldt: 26. feb 2008 Indlæg: 24 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Ons sep 24, 2008 6:34 am Emne: |
|
|
Jeg synes også det er svært at få virkelig god information om online bingo og især hvordan man spiller de forskellige varianter og hvad forskellen på dem er. Det afhænger vist helt af de Bingo kort der bliver brugt - så vidt jeg har forstået.  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
lise
Indmeldt: 10. feb 2008 Indlæg: 20 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Man nov 10, 2008 12:15 pm Emne: |
|
|
| Der findes masser af godt info på nettet om Bingo. Men jeg vill også foreslå at tjekke et af de store og kendte online bingo rum for at indhente information. Der kan du også - som allerede sagt - joine nogle af de chatrum osv. der tilbydes. Dette burde kunne dække dit behov for bingo viden. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|