| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
nolan
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 29 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre mar 21, 2008 2:40 pm Emne: Ny Bog af Gus |
|
|
| Gus Hansen er lige kommet ud med en ny bog, ”Every Hand Revealed”. Er der nogen der har læst den, og kan anbefale den? Jeg har bare hørt rygter om den og ved ikke om de i det hele taget passer. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
katinka
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 33 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre mar 21, 2008 2:48 pm Emne: |
|
|
Nolan, jeg har også hørt om den, men endnu ikke fået fat på den. Der er en anmeldelse af bogen på Pokernyhederne.com, der kan du læse mere om den før du beslutter dig for at løbe den.
Jeg skal nu have fat i den….. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
jasper
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 12 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre mar 21, 2008 2:49 pm Emne: |
|
|
| Fedest…. Den må jeg have fat på. Mon ikke man kan finde ud af hvor på hans hjemmeside? Nolan, jeg vender stærkt tilbage efter jeg har læst den og fortæller dig hvad jeg synes om den. Poker råd fra selveste Gus’en….. !! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
thomas
Indmeldt: 03. feb 2008 Indlæg: 19 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Tirs apr 22, 2008 5:11 pm Emne: |
|
|
Sig mig Jasper, har du ikke snart fået læst den bog Vi har ventet længe nu på at du vender tilbage!! Eller vil du ikke dele guldkornene med os andre Nå men jeg kunne vel også selv læse den selv o0m det er nemmere du gør det for mig!!  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
jasper
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 12 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Man maj 05, 2008 1:09 pm Emne: |
|
|
Pyyyhhhh øhhhh Det er da vist den dårlige samvittighed der trykker lidt her Jeg har simpelthen haft så travlt at jeg ikke har nået det endnu.... have patience...
Jeg skal nok tage mig selv i nakken.m Den er jo ikke sådan til at gå glip af... |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|