| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
forumadministrator Site Admin
Indmeldt: 17. okt 2007 Indlæg: 61 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Man mar 31, 2008 8:52 am Emne: Nyt dansk poker rum! |
|
|
hej alle,
Jeg vil lige gøre opmærksom på at der er kommet et nyt poker rum på dansk... Lucky Ace Poker! Det er et helt nyt poker rum fra i år, og har fået ret gode anmeldelser. Jeg afprøvede det over weekenden og kan kun anbefale det.  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nolan
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 29 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Man apr 07, 2008 12:18 pm Emne: |
|
|
Jeg har også afprøvet det. (Har haft travlt i weekenden:-)) Det er et ganske godt poker rum, og de skal nok blive rigtig gode som tiden går. Spillertrafikken vil helt sikkert også blive bedre, efterhånden som folk opdager det  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
jasper
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 12 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Søn apr 13, 2008 2:32 pm Emne: |
|
|
Hehe.. Jeg vandt godt 500 dollars derinde! Lyder ikke af meget, men satsede ikke mere end 20!
Alle tiders poker rum, det skal nok blive et hit når folk får færten af det! Kan varmt anbefales. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
eva
Indmeldt: 26. dec 2007 Indlæg: 22 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Tirs apr 22, 2008 5:06 pm Emne: |
|
|
| Alle tiders! Lidt af en langsom opstart, men det skal nok vokse sig stort og godt. Jeg er ikke den største poker haj, men jeg fandt en del god modspil i min klasse. Hvilket betyder meget for mig når jeg spiller poker online. Og så er der alletiders service. Stort plus! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
anders
Indmeldt: 04. feb 2008 Indlæg: 22 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre maj 09, 2008 3:23 pm Emne: |
|
|
| Tjaaa, jeg ved nu ikke om jeg er såå begejstret... Det er et udemærket poker rum, men jeg synes ikke det gør sig bedre end noget andet. Jeg havde helelr ikke særlig meget held med hverken turneirng eller modstandere.... |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
forumadministrator Site Admin
Indmeldt: 17. okt 2007 Indlæg: 61 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Ons jul 02, 2008 4:05 pm Emne: |
|
|
| Hvor herligt at se der er så mange der har haft en god oplevelse på Lucky Ace Poker. Jeg synes selv ganske godt om det. Hvis man vil have modspil i sværvægter klassen skal man dog nok finde ind på et af de mere kendte poker rum. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|