| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
jasper
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 12 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Tirs dec 11, 2007 5:47 am Emne: Hjællpppp!!! |
|
|
| Nu er den galt med betalinger. Jeg forsøgte at betale med mit visa kort den anden dag, men det var lidt bøvlet fandt jeg ud af. Det er lidt af en jungle derude med alle de betalingsmetoder. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med nogle forslag til hvilke der virkelig fungerer godt? Hvad plejer I at foretrække? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
katinka
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 33 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Man dec 17, 2007 6:28 pm Emne: |
|
|
Ja Visa kortet er ikke så godt. Du skule hellere finde en af de andre betalingsmetoder. Jeg foretrækker selv Neteller, men det er jo en smagssag  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nolan
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 29 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Man dec 17, 2007 6:48 pm Emne: |
|
|
Jeg bruger også Neteller, og har endnu ikke haft problemer med dem. Har dog hørt at der er nogen der har haft deres konto lukket, men den blev hurtigt åbnet igen. Så det er en ret stabil service. Prøv den. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
forumadministrator Site Admin
Indmeldt: 17. okt 2007 Indlæg: 61 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Man dec 17, 2007 7:01 pm Emne: |
|
|
De andre har ret, visa kortet er ikke godt til spil. Men prøv dig frem mellem de andre betalings muligheder, indtil du finder den der er bedst for dig.
Held og lykke  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
janus
Indmeldt: 01. mar 2008 Indlæg: 23 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Tirs mar 25, 2008 8:18 am Emne: |
|
|
Visa kortet kan du lige så godt lade blive i lommen. Jeg har forsøgt mig lidt frem med andre betalingsmetoder, og er dermed kommet frem til min favorit - Moneybookers. Prøv dem, det er udmærket.
Janus |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|