| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
forumadministrator Site Admin
Indmeldt: 17. okt 2007 Indlæg: 61 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre mar 07, 2008 12:20 pm Emne: Poker strategier |
|
|
For at hjælpe alle nybegyndere godt i gang med online poker, kunne jeg godt tænke mig at høre fra andre online poker spillere hvilke poker strategi sider på nettet de har haft en rigtig god oplevelse med. Det uanset om de spiller Texas Holem, Omaha eller en anden poker variant.
Giv lyd derude! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
anders
Indmeldt: 04. feb 2008 Indlæg: 22 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre mar 21, 2008 2:51 pm Emne: |
|
|
| Der er jo tusinder af steder…. Alt for mange….. men man kan da starte med Gus’ hjemmeside, theplayr. Der er både video og skole og hele hurlumhejet. Mon ikke at man bliver bare lidt klogere efter det? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
birgitte
Indmeldt: 13. mar 2008 Indlæg: 17 Geografisk sted: Finland
|
Skrevet: Tirs maj 06, 2008 3:46 pm Emne: |
|
|
Hvis du leder efter en god texas hold'em strategi side, så prøv denne her:
www.texasholdem-poker.com
den giver et godt overblik over hvordan du spiller Texas hold'em. Dog er siden på engelsk.
Hvis du leder efter en ren dansk side, så kan du prøve den side som også er anbefalet i en anden post, nemlig www.swisspoker.dk
Alle tiders poker strategi side! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
jan
Indmeldt: 09. mar 2008 Indlæg: 15 Geografisk sted: Switzerland
|
Skrevet: Man maj 26, 2008 2:09 pm Emne: |
|
|
| Jeg har været inde på Swiss Poker, som jeg synes et en alletiders side, men mest til begyndere. Jeg søger noget der er lidt mere dybdeborende. Er der nogen herinde der kan hjælpe mig? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
lene
Indmeldt: 11. mar 2008 Indlæg: 22 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Søn jul 20, 2008 3:51 pm Emne: |
|
|
Jeg kunne godt tænke mig at fx råd til hvor jeg skal gå hen når jeg har overstået de første skrift, og kommet over begynder stadiet. Er der nogle sider på nettet der er gode til sådan en som mig????  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hans
Indmeldt: 01. mar 2008 Indlæg: 29 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Tirs dec 02, 2008 4:24 pm Emne: |
|
|
| Hvis man virkelig vil holde sig underrettet med hvad der foregår i poker verdenen er igaming et godt sted at begynde. Hver dag kan man få updates lige ind i mail boxen. man skal registrere sig, men det er gratis. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|