| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
roland
Indmeldt: 02. mar 2008 Indlæg: 23 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre mar 14, 2008 5:55 pm Emne: links til freerolls |
|
|
Der er tusindvis af freerolls der kører hele tiden. Hvis I leder efter steder hvor I kan finde henvisninger til de bedste freerolls, så er der ret så mange steder på nettet. FX Pokerlistings.com, poker-freerolls.net eller freerollstournaments.com, for bare at nævne nogle få. Håber det hjælper lidt på jeres spil  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
louise
Indmeldt: 26. feb 2008 Indlæg: 27 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre mar 14, 2008 5:56 pm Emne: |
|
|
Tusind Tak Roland…..alle tiders tip... Jeg skal helt sikkert tjekke nogle af de sider ud. Det er simpelthen for fedt med alle de muligheder for at spille gratis online poker! Jeg glæder mig allerede til at sætte mig til bordet…  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
thomas
Indmeldt: 03. feb 2008 Indlæg: 19 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Tors apr 03, 2008 6:23 am Emne: |
|
|
Jeg benytter mig også rigtig meget af de sider, bare for at få en ide om hvor jeg skal søge efter de bedste freerolls. Og det har virket hver gang. Men der ud over så har alle poker rum jo freerolls..... Man kan aldrig gå helt galt i byen.  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
steffen
Indmeldt: 26. feb 2008 Indlæg: 19 Geografisk sted: Denmark
|
Skrevet: Fre apr 11, 2008 9:14 am Emne: |
|
|
Tusind tak Roland,
God ide at poste de oplysninger. Du har gjort min jagt noget lettere og nu har jeg lidt mere tid til at spille:-) Selvom hvert poker rum har sine egne freerolls er det ret godt at have en liste hvor de er sammenlignet med hinande. På den måde kan man få mere ud af sin tid og penge. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
poul
Indmeldt: 16. mar 2008 Indlæg: 20 Geografisk sted: Sweden
|
Skrevet: Tors maj 01, 2008 5:54 am Emne: |
|
|
Jeg har i sær været glad for linket til Pokerlistings.com. Det har hjulpet mig til at finde nogle gode freerolls muligheder - og endda givet et par ører på lommen Og det er vel en af grundene til vi kommer her  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|